Keresés...

A hétvége egyetemi sporteseményei

A nemzetközi porond után a hazai bajnokságban bizonyíthat a DEAC Kamilla Gyógyfürdő. A köd vajon ismét beleszól a fociba?


A kosárlabda NB1/B ötödik fordulójában az Eger együttesét látja vendégül Nagy Ágoston legénysége. A mérkőzést november 14-én, szombaton 17 órától láthatják az Oláh Gábor utcai Sportcsarnokban.A DEAC NB1/B-s női kosarasainak legutóbb nem sikerült győzelmet kiharcolnia az MTK otthonában. Kovács Imre tanítványai most kihasználhatják a hazai pálya előnyét, hiszen november 16-án, hétfőn 19 órától a DVTK Miskolc gárdáját fogadják.

A zord időjárási körülmények miatt a DEAC két labdarúgó csapatának is elmaradt a mérkőzése a hétvégén. A köd azonban Téglást nem érte el, így a DASE le tudta játszani a fordulót, és magabiztosan verte a Hajdúhadházi FK-t. Pöszmet Tibor csapata következő megmérettetése már hazai pályán lesz, november 15-én, vasárnap 13 óra 30 perctől a Vámospércs Bocskai SE ellen. A DEAC megyei első osztályú csapata a Nyíradony VVTK ellen lép pályára idegenben november 15-én, vasárnap 13 óra 30 perctől a bajnokság 14. fordulójában. Katona László tanítványai pedig az Ebes KKSE otthonában küzdenek a három pontért november 14-én, szombaton 13 óra 30 perctől.

A DEAC női futsalcsapata legutóbbi mérkőzésén 5-5-ös döntetlent játszott a Szekszárd ellen. A bajnokság 7. fordulójában nem vár egyszerű feladat Sólyom Attila alakulatára, hiszen a tabella 3. helyén álló Hajdúböszörményi TE I.-t kell legyőznie. A mérkőzést november 15-én, vasárnap rendezik 19 órától Hajdúböszörményben.

A DEAC férfi futsalosai hétfőn kétgólos előny után veszettek mérkőzést a Maglódi TC otthonában az NBII Keleti csoportjában. Zsuponyó Levente csapata legközelebb az MVFC Berettyóújfalu II.-t fogadja november 16-án, hétfőn 18 órától a Kecskeméti János Sportcsarnokban.

A DEAC férfi kézilabdázói szoros küzdelmet vívtak, de nem tudtak győzni pénteken a Tiszavasvári ellen az NBII Észak-keleti csoportjában. A srácok legközelebb november 14-én, szombaton lépnek pályára 18 órától a Hajdúböszörmény TE otthonában.

A DEAC röplabdázóinak sem sikerült győzelmet kiharcolni a Dunaferr ellen szombaton. Fodor Antal NBI-es csapata idegenben játszik legközelebb, november 21-én, szombaton 14 órától Kaposváron.



 
Elejére!